المپیک ۲۰۲۴| عالمیان: مقابل حریفم سورپرایز شدم!

22:49 - 06 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۵۲۱۲
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
المپیک ۲۰۲۴| عالمیان: مقابل حریفم سورپرایز شدم!
ملی‌پوش تنیس‌روی میز ایران در المپیک پاریس گفت: امیدوارم در المپیک ۲۰۲۴ با شکست رقبای سرسخت تاریخ‌سازی کنم.

خبرگزاری میزان - نوشاد عالمیان پس از برتری مقابل پینگ‌پنگ‌باز نیجریه‌ای، اظهار داشت: مسابقات تازه شروع شده و بازی اول سخت است. من انتظار نداشتم این حریف اینقدر آماده باشد و خیلی خوب بازی کرد و اصلاً فکرش را نمی‌کردم. من سورپرایز شدم. خداراشکر از تجربه‌ام استفاده کردم و این بازی را بردم.

وی درباره حریف بعدی خود گفت: حریف من برنده هاریموتو ژاپنی و آلگرو مارتین پینگ‌پنگ‌باز چپ دست بلژیکی است. احتمال برد هاریموتو ۶۰ درصد است، اما رقیب بلژیکی هم دست‌و‌پا بسته نیست.

ملی‌پوش تنیس‌روی میز ایران در رابطه با اینکه دوست دارد با کدام حریف رقابت کند، تصریح کرد: برایم مهم نیست کدام حریف صعود کند و به دنبال موفقیت و عملکرد خودم هستم و روی آن تمرکز کردم. شرایط خودم خوب است و امیدوارم خدا کمک کند و نتیجه تاریخی بگیرم. حریفان من پس فردا بازی خود را انجام می‌دهند و بعد من با آن‌ها مسابقه خواهم داد.

عالمیان پیرامون اینکه سومین تجربه المپیک چه حسی دارد و انتظار چه اتفاقی را دارد، مطرح کرد: خوشحالم سومین المپیک را تجربه می کنم. این مسیر خیلی سخت بوده؛ ورزش حرفه‌ای سخت است و ذهن را درگیر می‌کند و رمز موفقیت در ورزش حرفه‌ای استمرار است و ببینم خدا چه می‌خواهد.

پینگ‌پنگ‌باز کشورمان درباره شرایط و فضای دهکده ورزشکاران عنوان کرد: شرایط اصلاً خوب نیست و انتظارش را نداشتیم، بحث غذا و حمل‌ونقل واقعا خوب نبود و تاخیر زیاد داشتند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *